YagizAsyaMom Ya geçen pazartesiden bu yana devam eden boşluk ağrım var böğür derler hani sol tarafımda belime yakın çok keskin ve kötü bir ağrı 1 gün oluyor 1 gün olmuyor dün olmadı kurtuldum çok şükür geçti derken şimdi hafiften yine ağrımaya başladı ve bu ağrı beni sabahlara kadar uyutmuyor ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum. 17. Haftaya girdiğimizden beri dertler eksik olmuyor. Doktora gittim idrarın temiz bebek sağlıklı sadece üşümüş olabilirsin bol su iç yat diyor başkada bişey yok. Kafayı yiyeceğim sizce nasıl geçer bu ağrı ya
Duamm YagizAsyaMom Yedigne içtgne dikkat et cnm üşütmüş olabilirsn souk şeyler içme belini sıcak tut bendede olmuştu resmen sızlıyo gbi bi agrı orda duruyodu
YagizAsyaMom Duamm evet ya berbat bir ağrı var. Nefesi mi bile kesiyor 😔 yaz günü battaniyeye sarılıp oturuyorum ama ağrı gelince yerimde duramıyorum