Kubra_3351 canım bnmki 21 haftada sağ ve solda olmak üzere 2 tane görünüyor dedi 9mm ve 10.2mm hiç gitmedim doktora aynı sizin gibi dünyam başıma yıkıldı sanki gitmedim 29 haftaya kadar doktora şükürler olsun ki doktorum bısey kalmamış dedi şuan 33 haftalığım şans demek istediğim perinatolojiye de gittim başka bir sorun yok dedi geçici olur dedi 28 haftada geçebilir ama yine sıvı alalım dedi istemedim rabbime dua ettim çok şükür bitti inşallah seninki de geçer boşuna hamileliğini zehir etme