kızlar bu soruyu sormak için açtım burayı tek başına yaşayan bir anneyim kimsem yok çocuğum daha çok küçük diye kaynanama verdim bakmaları için ama kimse beni hiçbir koşulda sevmiyor istemiyor herkese baş kaldırdırdım durmak istemedim. şimdi bunu anlatmamın sebebi ise çok kötü bademcik iltihabı geçiyorum ateşim hep %40 tam havale geçirecekken kendi kendime uyanıp kusmaya başlıyorum. 5 gün oldu 3 kere özele gittim çok ağır ilaçlar yememe rağmen düzelemiyorum. bu bademcik iltihabı nasıl geçer nolur yardım edin. bir anam olsaydıda benimle ilgilenseydi keşke.. penisilin bile vuruldum ana geçmiyor. aynadan bakıyorum bademciklerime çok büyük ve beyazlaşmışlar.