calisknmelike Merhaba 12haftalık ikiz gebeliğim var. Doktorum ikili ve üçlü test yapılmaz çoğul gebeliklerde. Sonuçların riskli çıkar korkuturlar seni dedi. Sizler ikili üçlü test yaptırdınız mı acaba ?
2melekannesi_ calisknmelike ikiz gebe olduğum dönemde doktorum bana da yapmamıştı ikili test çünkü sadece kandan bakılıyor hangi bebeğe ait değerler bilinmiyor yanıltıcı sonuç verir demişti
K_k1905 calisknmelike bende ikiz gebeyim benden istemedi doktorum doğru analiz çıkmıyor diye sadece ense kalınlığına bakalım dedi
nurunhayali Benden de istemedi doktorum sağlıklı sonuç alınmaz ikiz gebelikte diye. Sadece detaylı ultrason çekildi 22. Haftada oda gerekli birşey🙂