FatmaDeliceYldrm merhabalar. Bebeğiniz hayırlı olsun. Küçük bi düzeltmeyle başlarsam yanlış anlamazsınız umarım. İgleşme değil; “iyileşme”
Ben Doğum yapalı 36 gün oldu. İlk yirmi gün popo üzerine oturmak sıkıntı oldu. Sonrasında dikişler kapanıp düştükçe geçti. Hani bu simit şeklinde yastıklar var ya ortası boş, onlar iyi geliyor bu durumdayken . 🙂