3 ay önce kürtaj olmak zorunda kaldım. Ve ilk defa aralık ayında korunmayı bırakmıştık. Adetim kürtajdan sonra bile hep düzenli oldu bu zamana kadarda hep düzenlidir. Fakat bu ay ilk defa adetimden üç gün önce oldum ve günde 1 ped bile dolmadı. İlk gebelikten bildiğim için aynı belirtiler şimdide var kızlar. Adetim bittikten sonra başladı. Sürekli uyuyorum, sol kasığımda ağrı var, belim aşırı ağrıyo, normalde çorap giyen bir insan değilim ama ayaklarımı şimdi ısıtamıyorum. Aynılarını hamileyken yaşamıştım. Lütfen yardımcı olabilir miii bilgisi olan var mı??? Yumurtlama dönemindeyim ve ovulasyon testi ile takipteyim şuanda. Kafam allak bullak…