Ozz_3009 bende alerjik astım var 29+4 günlük hamileyim ama bu hftaya gelinceye kadar neler yaşadım neler çektim bir ben bir Allah bilir düşünün her gece saat birde hapşırık ve öksürük atağım başlıyor sabah 5-6 da uykuya dalıp 7 de kızımın okulu için geri uyanıyorum 1,5 senedir her gün 3-4 saatlik uyku uyuyorum. Alerjik astım mı sizinki de ? Öyle zor ki öksürüğü hapşırığı kasıklarımı zorluyor sancım oluyor hep acildeydim ilk aylar. En sonunda bir göğüs profesörüne göründüm rinoclenil burun spreyi ,öksürük şurubu ve içime çekeceğim nefes açıcı verdi ilk üç ayı geçmişsin sorun olmaz dedi ama ben de çekiniyorum kullanmaktan arada pastil atıyorum ağzıma bir de burun spreyimi kullanıyorum ama öksürükten ciğerlerim kalmadı artık zaten bronşit olmuştum kim bilir şimdi ne haldedir. Doktora doğumdan önce görünmem gerekiyor son hafta sıkı ilaç takibi başlatacak mecburi çünkü zorunlu sezeryan olacağım için dikişlerim atabilir çünkü bu öksürükler başladı mı en az 3 saat sürüyor aralıksız ve kuvvetli oluyor