Halime0810 Benim gebeliğin başından beri bebeğimin kalbinde parlaklık görüldü detaylı da bagırsagında da görüldü. Geçen gün yine doktoruma gittim 27 haftalıkken tekrar gel demişti, bağırsağındaki geçmiş şükür ama kalbindeki duruyormuş oda biraz daha büyüyünce geçer genelde oluyor bebek doğduğunda da geçiyor dedi doktorum gönlünüzü ferah tutun