Normalde çok kipirdayan oğlum bugün öğleden sonra hiç haraket etmedi. Muz yemiştim bir süre sonra süt içtim. Gaz siskinligim var. Ondan mı haraket etmiyor yada hissetmiyorum acaba. Cuma gününden beri çok sıkıntılı olaylar yaşadım ağladım. Şimdi endişeleniyorum 😓