Merhaba kızlar. 16. Haftamdayim yarın kontrolüm var. Geçen m hafta cinsiyeti öğrenmek için gittim ama sırtını dönmüş uyuyordu. Doktor ne yaptıysa dönmedi 😂 Tavsiyeniz var mı bana. Hareketlenmesi için ne yapmam lazım? Çok merak ediyorum artık yarın öğrenmek istiyorum insallah.