htc2209 Arkadaşlar 2 .kez sezeryan olacaklara hangi haftalarda sıra veriyorlar acaba . Birde odalar hep tek kişilik diye okumuştum hafta sonu tansiyon yükselmesinden kaldım 2 kişi kaldık hep .doğum da farklı mı oluyor . Bilgisi olan var mı
Minigin_annesi0 htc2209 odalar farklılık gösteriyo canım tek kişilikte var iki kişilikde var. Sezaryene 38. Haftaya gün veriyolar diye biliyorum