furkaninannesii Kızlar bi bardak fanta içtim nefsime engel olamadım😏 bişe olur mu. 33+5 im bu arada. İçtikten sonra vicdanım sızladı😂
Yagmurdgdgn13 furkaninannesii bir şey olmaz canım 😂ben de kolayı hayatımdan çıkaramıyorum. Arada bi içiyorum. Çok aşırıya kaçmadığın süre içerisinde bir şey olmaz