Bernako
yaseminan
Riskli gebeyim, ve doktor 36. Haftayi bi gorsek, derin nefes alicaz dedi…Ve bunu 25.haftlalrimda soylemisti…
Onun da etkisiyle, yavruum yeter ki sen icimde kal, istedigin kadar tepikle gik demicem modundayim😂
Zor donemlerdi, simdi simid erken dogum olsa da insaAllah yasama sansi yuksek diye yeni yeni rahat nefes aliyorum…