Elifadembulut Kızlar 38+4 haftadayiz 2 aksamdır Tansiyonum 14 7 oluyor yarın gidicem doktora ama başına gelen var mı
Mucizem58 Elifadembulut ben 23 haftada oldu düzenli olarak ölç çünkü sorarlar düzenli olarak öyleyse sıkıntı var
Burcueylus Elifadembulut dikkat et sürekli ölç doktoruna söyle ben yüksek tanaiyondan doğuma 1 ay kala bebeğimi kaybettim erken teşhis önemli böyle konularda saglikla alirsizin kucağıniza inslh🤲