baby74 mucizeeem03 şeffaf yada beyaz benim o şekilde.. ovulasyon testi kullanmıyorum ve her ay belirti gösteriyor yumurtluyorum ama hamile kalamadım
Simge34 mucizeeem03 kesinlikle ovulasyon testi kullanmalisiniz ovulasyon testi kullanmaya baslamadan once bende sizin gbi akintimdan takip etmeye calisiyordum reglimi ama 1 ay olumsuz sonuc alinca ovulasyon testine basladim en saglikli yumurtlayacgin gunu cok gzl bir sekilde gosderiyor
Simge34 mucizeeem03 surelab diye bir marka abla bn 3 aydir o marlayi kullaniyorum bu ay 3.ayim ovulasyon sayesinde cok silikk cizgim cikdi isde ovulasyonsuz yumurtlama tutturmak cok zor gercekden