ByzM Kızlar bugün 39. Haftaya girdik çok şiddetli mide bulantım var sürekli istifra edecek gibi oluyorum bu ve benzerini yaşayan var mı
FatmaB58 ByzM 39+2 yiz aradaki ağrılar ve artan akıntı dışında bişey yok kuzum nişanım gelmişti geçen hafta 3 cm açıklık var ama ilerleme yok henüz 🤷🤲 sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah ezanlarda okunuyor 🤲
ByzM FatmaB58 amin inşallah canım benim bizimde en son bebek kanalda dedi doktor ama sancım falan yok bir anda mide bulantısı bastırdı birde WC sen çıkamıyorum öyle bir baskı var
Semaberay 39 hf ne sancı ne açılma başı bile kanalda değil doğum başlatmak için ne yapabiliriz suni çok zor 3. Doğumum bu
ByzM Semaberay ben sürekli squat yürüyüş birde activating labor var youtube ta onu yapıyorum ilişkiye giriyoruz ama 1 haftadır kanalda bebek gelen giden yok