Yunusemreninannesi Kubranunoglu ben yaptım canim çokta memnun kaldım 2ciyide orda yapicam Allah nasip ederse
Anne3434_ Kubranunoglu Doğum yapmadım ama erken doğum riskiyle kadın doğum servisinde yatıyorum 2 gündür hemşireler aşırı iyiler ebelerde öyle doktorlar zaten gayet güzel ilgileniyorlar ben bi sorun yaşamadım şimdilik doğumu inşallah burda düşünüyorum
Yunusemreninannesi Kubranunoglu canim doktor belli olmuyor qma hepsi ilgili alakalıdır benimki mecburen sonradan sezeryana döndü ama guzeldi
Yunusemreninannesi ikiicocukkannesii bebeğin suyu bitmişti gittiğimde yatış yaptılar 1 gün bekledik açılma olmadı ilaç verdikleri halde mecburen sezeryana döndu
ikiicocukkannesii Yunusemreninannesi anladım bende sezeryan olacagimda bir sıkıntı yoksa 48 saat dolunca hemen çıkabiliyor muyuzveya imza atipta 1 gün sonra çıkabilir miyiz
Ayse_humeyra Yunusemreninannesi merhaba ben de bu gün gittim 36 haftalık hamileyim. Doktor artık haftada bir geleceksin randevu almana gerek yok dedi. Yani ne yapacağım kayıt oluşturuyorlar mı gidince bilginiz var mı
Yunusemreninannesi Ayse_humeyra canim.ben muaneye gotmedimde 37dwn sonra gittim acilden Bi kere sonra özel hastanede bebeğin suyu az diyince ertesi gün acilden gittim yatış yapildi
Yunusemreninannesi Ayse_humeyra randevusu gel dediyse direk kayıt açarlar bakarsin ordan illaki yönlendirmeler canim