Ecem27 Kızlar 33+3 oğluşuma hamileyim.dün geceden beri bel ve kasık ağrım var geçiyor gibi ama geçmiyor,kasıklarım regl ağrısı gibi ağrıyor 😣 normal mi Yarın kontrol var NTSye de gireceğim ilk kez korkuyorum da 😓😓