Kızlar doğum yapalı 8 gün oldu normal doğum yaptım 4 tane dikişim vardı şimdi çok kaşınınca bakmak istedim ama sanırım dikişlerim kopmuş açık duruyor kanama yok acı yok ama öyle duruyor başına gelen var mı napmam gerekiyor ağrısı sızısı yok mikropta kapmamış ama dikişlerim açılmış anlamadım bende nasıl böyle oldu başına gelen varmı ya çok merak ettim