Doktorum bana her gün 3 adet magnezyumu düzenli olarak içersem kabızlık sorunu yaşamayacağımı söyledi, hareketsizlikte kabıza sebep olabiliyor hareket ettiğin zaman bağırsaklar daha rahat çalışıyor. Ve burda bazı kişilerde demir ilacı da kabızlık yapabiliyor. Yine de doktoruna sorarsan daha net bir sonuca ulaşabilirsin.