Simge34 ben belirsizlik sevmediğim için hemen kan testi yaptırmaya gitmiştim. ☺️ Bence yarın git kan testini yaptır. Bir de cuma günü yaptır. Cuma günü değerin 2 kat artmışsa her şey yolunda demektir, gönlün rahat olsun.
Bir de bu ağrıların çok normal. Hamilelikte de aynı adet ağrın gibi ağrıların olabiliyor.