kbra97melegi Canım valla bizde 36+4 teyiz benimkinde aynı söylediğin şekilde fazla hareketli ve vajinaya falan baskı yapıyor yürürken falan uzun süredir öyle ama ne sancım ne de açılmam var erken doğum değildir muhtemelen ama tabiki yine en iyi doktorun bilir