maviananas bende daha doğuramadım ki ama sorun olucağını sanmıyorum kuzum. Gecelik demelerinin sebebi normal doğumda , doğum yaptıktan sonra alttan kontrol ediyorlar ya hep . Kolaylık olsun diye diyorlar . Bir aksilik olmazsa benim de inşallah normal olucak ama ben gecelik almadım .