Aybukee3535 tam 1 hafta önce oldum şuan ayaktayım, yürürken sadece yanmalarım oluyor o kadar. Ameliyattaykende anestezi doktoru geliyor sırt kemiğini bulup iğneyi yaptığı an herşey hızlandırılmış şekilde oluyor zaten. Bi anda yatırıyorlar seni üstüne örtü örtüyorlar göbeğine bişey sürüyorlar sadece sürülme hissediyorsun ama acı yok. Hemşire koluma demir bişey tuttu soğukluk varmı diye kolumda vardı bacağımda hissetmedim, uyuştuğunu kontrol ediyor. Kesildiğinde hiç bişey hissetmiyorsun aslaaa, bebeği çıkarırlarken çekiyorlar onu hissediyorsun ama sadece sallantı olarak. Ben 11.20 de ameliyata girdim 11.34 de bebeğim doğdu 12:05 de ameliyattan çıktım. Uyuşukluk sonrası ağrıların oluyor evet ama iğneler serumlar dengeliyorlar. Karnına bastırma olayını bana yaptılar onuda yapmak zorundalar rahim yuksrda olduğu için bastırıp pis kanı aşağıdan çıkartıyorlar. Sezeryan olduğun için kanaman çok olmuyor çünkü rahmini temizliyorlar. Hastanede toplam 3 gün kalıyorsun, ilk idrara çıkınca haber veriyorsun, gazını çıkarınca söylüyorsun ben akşamına çıkartmıştım ama büyük tuvaletimi yapamadım lavman yaptılar o da gaz olarak çıktı😂 doktor önemli olan gaz demişti zaten. Benim bugün 8. günüm kanamam yok 3 gündür. 40 gün olunmuyor yani🥲 Dikişlerim yok lazermiş, içerde sadece hafif yanma var o kadar. Yarında kontrolüm var dikişlerime rahmime bakılıcak sanırım bakalım görelim🥲 ve şunuda belirteyim herkeste aynı olmuyor, yan odamdaki hasta çatır çatır yürüyordu ben yavaş yavaş. Çünkü ben ağrım var diye yürümedim halbuki yürüyerek çözülüyormuş herşey🙄