Çatım sardı sezeryan oldum.Elle bakılırken çok kasılırdım her zaman aletle baktığında bile ilişkide de aynıydım.Doktor da dar çatın dedi zorlamaya gerek yok dedi boyun uzundu rahat normal doğum yapardın ama çatı darlığın var gerek yok sıkıntı çıkmasın dedi ben de tamam dedim sonra sezeryan oldum