eminnee Kızlaaaarr çok heyecanlıyım bugün sezeryan için gün aldık biz 3 ocak 39+2 oluyorum tam 1 hafta var
Buket_dadas eminnee ya hayırlı olsun kuzum banim rabim sag salim kucahınıza almayı nasip etsin gül koku larımızı darısı basıma bende 1 hafta sonra gidicem bakalım bana nezaman diycekler 🥺🙈35+3 bende 😂🙈
poyrazinannesi3547 eminnee Ayy sağlıkla gelsin inşallah bizimde ya 3 ocak olur yada 30 aralık diye gün verebilirler bakalım çarşamba günü gtcez kontrole 🍀❤😍
eminnee Ank-16 Bebişlerimizle son haftamız düşündükçe hem içim burkuluyor hem çok hevesleniyorum 😍 Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
eminnee Buket_dadas Sağol canım benim 🤗 İsteğe bağlı sezeryan mi isteyeceksin eğer normal düşünüyorsan net bi tarih vermez doktor daha bende daha bugün karar verdim doğum şekline 🙊 normal cesaret edemiyorum
Buket_dadas eminnee saka dimi ya vallah bende edemiyorum ama dogumdan sonrada hemenn ayaga kalkmak istemiyorum eski saglıgıma kavusayım istiyorum ama bimokadarda korkuyorum ya🥺🥺🥺🙈