Merhaba bayanlar aranızda çok yeniyim
11 yıllık evliyim 4. Kez tüp bebek yapıldı ve suan suan şükür hamileyim 10.gün beta 157 çıktı
12.gün 257 çıktı doktorum ikigün sonra tekrar yapalım tam iki kat çıkmamış dedi bu durumu yaşayan ve ilerleyen var mıdır