Evettt sonunda bende hikayemi payllasabilirim 🙏🏻 Belki bilen var baya yazmstim buraya 42+6 gunluk olmustum biseyim yoktu. 25 doktora gittik acilmam yoktu moanede elle oynadilar bir santim acilsin diye bari. O gun boyunca hafif agrim vardi gece 00:43 birden sanci girdi sidetli nisan falan yoktu yalanci sandim gene ama degildi ve 10 daka da bir gelip dahada sidetleniyodu geldim hastaneye agrim sidetlendi ama acilmam gene yoktu baya bi uc saat cektim bunu sonra gezinirken birden suyum geldi ve asil agri ne imis sonra anladim yerlede suruniyodum sancinin en sidetline geldim 9 saat biyuuu bunu yasadim olmek istiyodum artik ama acilmam olmadi bi turlu bukdar sanciya ragmen :((( mecbur care kalmince hamiliyata aldilar taby ben o sira yerlerde suruniyodum artik evet bu aci tarif olmiyan aci imis. Neyse sezeriyan yaptirdilar 08:48 de oglumu verdiler ve hersey gecti o an cok sukur 🙏🏻 Sadece ben biraz kitu oldu bosuna satlerce sanci cekio en son amiliyat oldum :(( hersey geride kaldi simdi kucagimda melegim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Allah herkezi bir avazda kurtarsin sagalikli eline almay nasip etsin guzel anisler 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️