Kbra240 Kızlar 7 günlük bebeğimin suratında sivilceler çıkıyor 3 4 tane falan neden oluyor acaba bilen var mı bugün saglik ocagina gittigimde sormayı unuttum da 🤗 Şimdiden cevap verenlere teşekkürler 🥰
GamzeDurmus Kbra240 valla tecrübeli değilim, daha yeni hamileyim ama öptüler mi acaba, bebeklerin yüzleri hassas olur belki ondan olmuştur. Sadece tahmin net bilmiyorum ❤️
Kbrayankkk2 Kbra240 Beyaz varsa içinde süt bezesidir ama yoksa ya çok opuyorsunuzdur opmeyin yada isilik olabilir belki alerjiside olabilir doktora bi goturun
sessiz_oyuncu Kbra240 bebeğim yeni yoğduğunda benim kızımda da olmştu kendiliğinden geçiyor canım. Öpmüyorduk bile ona rağmen çıktı
Aylin509 Ayy bende bekleyeyim bari sıcak olsa isilik derdim ama 17 gün sonra bende doguracam inşallah bende bileyim
Tatlisannedilekk Kbra240 bebeğinizi çok öpmeyin, evinizin derecesi 26yı geçmesin, eğer süt bezesiyse kayboluyor kendiliğine
rengarenkduduv Kbra240 aşağıdaki bağlantıda yer alan yazıyı okursanız sanırım sorunuzun cevabı budur diye düşünüyorum. Eğer ki linke tıklayamıyorsanız ınstagramdan “ebekadriyeunal” hesabında yer alan “neonatal akne” isimli postu okuyabilirsiniz.