Asyagiller Doktorum bana 39 haftanın içinde olacağımı söyledi? Siz ne zaman kaçıncı haftada sezeryan doğum yaptınız?
Ank-16 Asyagiller bana doktor 39+0 için gün vermişti ama ben 39+5 istedim bakalım bebek bekler inşallah ☺️
sessiz_oyuncu Asyagiller doktor 38 den sonra alırız dedi bende 39+4 istedim. Olur dedi ikinci sezeryanım bu arada.
eslemsi Asyagiller ilki 37+5 suyum bittigi icin. Sindi ikinci bakalim macta olur ama ben 39 40a kadar beklemek istiyorum
Firatlar Oğlumda 38+5 di suan kızıma hamileyim ve oğlumdakinden daha agırgeciyor doktorumdan gün almaha geldm bugun 37+0 bugunumuz. Ama doktpr haftaya gel o zaman bakalm güne dedi :( Dayanacak halim kalmadı bas asagı oldugundan asagı asırı baskı yapıyort :((
Sedef1303 Asyagiller 38+3 için gün verdi doktorum. 39u çok geçirmek istemiyorum dedi. Açıkçası ben de alınsın bir an önce istiyorum, inanılmaz ağrılarım var.
Asyagiller Sedef1303 Gerçekten haftalar geçtikçe insan çok ağırlaşıyor doğum korkumu unutup bazen ben de biraz daha erken olsun istiyorum. Neden 39u çok geçirmek istemediğini söyledi acaba doktorunuz?
Sedef1303 Asyagiller sezeryanda tavsiye etmiyorum dedi ama inanın nedenini niçinini sormadım. Etrafımdaki herkes, yani normal doğum beklenmiyorsa eğer, 38+ da oldu sezeryan.
gzdeozss Asyagiller sancım gelmediği için normal doğum yapamadım 39+5 te sezeryanla aldılar ama genelde de bu haftalara kadar bekliyolarmış galiba
Asyagiller aysun92 yani duruma göre değişebiliyor. Acaba bir şey olsa aniden normal doğuma almazlar değil mi sezeryana alırlar yine?
aysun92 Asyagiller Nasil bir şey olsa doğum kanalına girerse falan mı bebek son haftalarda zaten çok sık kontrol oluyor ya farkedilir diye düşünüyorum ben de daha önce miyom ameliyatı olduğum için mecbur sezaryen oldum normalde 39 da olucakti ama kafa aşağıya baskı yapınca 38 de almıştı doktorum şimdi de ikinci gebeliğim 28 haftalık yine kafa çok asagidaymis ben de bebeğin kafasinin kanala girmesinden korkuyorum 🙁