Ceydaa61 Canım anneler ilk kızımın adı Asel. Şuanda da kız çocuğu bekliyorum. Asya ve Simay arasında kaldım. Sizce hangisi daha güzel ❤️
Sezensezen Ceydaa61 benim kardeşlerimin adları asel asya ilayda asya en güzelimiz ve çokta akıllı tatlı minnoşum adını ben koymuştum asya ismini çok beğeniyorum