Kızlar 14+6 oldum artık mide bulantısı çekmemek istiyorum😰 ilaçta kullanıyorum böyle bittiiiiğğğğ diyerek bende rahat rahat ortalıkta hamileliğimin keyfini çıkartmak istiyorum çok şükür ilk haftalarıma göre daha iyiym ama hala bi bulantı ağzımda da bi değişik tat var ekşi mi tuzlu mu tarif edemiyorum😰😭😩 imdaaaaaattt😁😂