Kuzular bugün aşılama tedavisi için başladık doktorum ilaç için rapor çıkardı inananın. Eczaneler dolandırmaya çalıştı bizi işte yok raporunuzda evli yazmıyor falan filan diye özelden satmaya çalışanlarda oldu zaten ilacı zor bulduk aldığımız eczane telefonda raporlu 170 dedi gittik yanlış hesaplamışım 250 lira dedi bizde bulamıyoruz diye tamam dedik aldık reçeteyi istedim acilde vurulmak için reçete soruyorlar reçete sonlandırması yapıldığı için reçete de 173 lira karşılığında ilaç satılmıştır yazıyor eve gelince gördük Allah’a havale ediyorum devlet bana bu hakkı vermiş insanlar kullanıyor hakkımı helal etmiyorum o eczacıya sizlerde aynı hataya düşmeyin diye yazıyorum bizim acemiliğimize geldi ama istesem şikayet ederim ben karttan çektirdiğim için elimde fişimde var yani birde kuzular soruyorlar ilacı özel mi alacaksınız raporlu mu diye raporlu diyince hemen yok diyorlar bilerek Allah’a havale ediyorum .
Bu ilaç raporunu çatlama iğnesinde de kullanabiliyor muyuz yoksa ona ayrı mı çıkarmam erteliyor kızlar birde aşılamadan dönüş alan var mı olumlu yazarsanız çok memnun okurun