37+3 haftalık hamileyim ve iki gündür bebeği aşağıda hissediyorum sanki karnımın alt kısmına toplanmış gibi hareket ettiğim zaman sancı oluyo bebeğinde hareketleri eskisi gibi sert değil hafif dokunuşları var sizce doğum mu yaklaştı başına gelen var mı