GulizarY Bir aylık hamileyim kızlar bugün evde su olmadığından folik asiti yutmayı unutmuşum normalde öğlen 12 de yutuyordum sizce ne yapmalıyım ? Doktorum numarasını vermiyor ona soramadım. Şimdiden teşekkür ederim ☺️
sehrengiz_8 GulizarY folik asit illa saatinde atılması gereken bir şey değil atmasanız bile bir günden bir şey olmaz vitamin takviyesi sadece ne zaman atarsanız da atabilirsiniz.
Cansuada24 GulizarY canım folikasit ilac degildir istedigin saatte içebilirsin bunun sabahı öğleni akşamı fark etmez korkma 🙂
Nisan4523 GulizarY Hiç bir sorun olmaz. Bir kaç gün bile unuttuğum oldu benim. Aklına gelince içersin sorun çözülür.
Zub34 GulizarY ben folik asiti alma saatim yoktu gün içersinde bazen sabah bazen akşam bazen yatarken ne zaman denk gelirsem alıyodum öğlen unuttuysanız şimdi için bişey olmaz ki
canimbeybimmm Bence folik asitten daha çok su olmaması kötü 😂 onu içmezseniz bişey olmaz ama su içmezseniz çok daha kötü bebek için 🤷🏻♀️
Seymaben GulizarY 1 gunden birsey olmaz ayrica folikasidi gunun herhangi bir saatinde kullanabilirsiniz sorun olmaz😊