ZehraUD Merhabalat 16+5 gebeyim. Bugün doktorda rahim ağzı uzunluğumun 3-3,5 cm olduğu söylendi. Kesin bir sonuç yok ama ilaca başladılar. Haftaya tekrar gideceğim.. Başına gelmiş birileri var mı? Biraz bilgi verebilir misiniz?