Kızlar merhaba, 17 gün önce serklaj oldum ama kandaki enfeksiyon hala sınıra yakın çıkıyor klindan antibiyotik kullandım bitmişti tekrar başlattı doktor ve haftada 1 kullanacağım 2 haftalık birde fitil verdi, bu enfeksiyon beni korkutuyor başına gelen oldu mu önlem amaçlı neler yaptınız yada ilaç kullandıkça azaldı mı