Aybukee3535 Yarın sabah 9da sezeryana giricem oğlumun yüzü tersmiş normal doğum duruşunda deilmis yüzü karnıma dönükmüş oyuzdn normal yapamazmışım. Rica ediyorum dua edin çok korkuyorum birbirimize duamızı eksik etmeyelim
Yildiz48 Aybukee3535 bugün doktorda bana aynısını dedi ama normal doğuma engel değil dedi inşallah sağlıklı bir doğumun olur 🙏
Minikmucizem10 Aybukee3535 sağlıkla gelsin inşallah Rabbım hayırlısıyla çıkmanızı nasip etsin kendini strese sokma kötü düşünmemeye çalış inşallah hersey senin ve bebişin icin iyiolur dualarimdasiniz muhakak 🌸
Evrim1906 Aybukee3535 korkacak bişey yok canım bebeğin ve senin için sağlıklı olanı bu demekki sağlıcakla kucağına al inşallah bebeğini
Elfvli Aybukee3535 doğum pozisyonuna dönmemistir. Allah kurtarsın. Korkmayın. Sağlıkla.gelsin insallah 🙏
PrensesAnnesi4 Sağlıkla kucagina alirsin kuzum inslh ♥️🙏 ama ben anlamadım bebegin yüzü sirtada karınada donük olsa normal oluyor 🤷 baş aşagi pozisyondaysa tamamdir yani
Aybukee3535 PrensesAnnesi4 Normale uygun değil dedi bana bilmiyorum cnm normaldende çok korkuyorum ya
illwait Aybukee3535 benim de 40+2de suni sanciyla baslatildi ama yuzu karnima donuk oldugu icin dogum ilerlemedi acilma olmadi sezaryen oldum. Bu sekilde normal dogum yapan da var biraz uzatiyor ama sureci.
Aybukee3535 illwait ilk çocuk mu peki? Benim ilk olduğu için çok korkuyorum ara ara rahmime iğne batio gibi bi aci girio ona bile dayanamiyorum normal çok acıtmıyor mu ya ???
illwait Aybukee3535 ilk cocugumdu evet. Zaten suni sanci verirlerse yakindan takip oluyor bebekte ya da sizde sorun olursa sezaryene aliyorlar hemen.