minipanda yok değil. Hep öyle hesaplıyodum bende o dönem yumurtlama oluyor diye. Ama 6 ay pozitifi göremedim bir türlü. Doktora danıstım, regl bitince 3. Ve 5. Gün dene dedi, sadece o günler denedim ve hamile kaldım. Regl biter bitmez denemek daha iyiymis, yumurtlama o zaman da oluyormuş.Nasip tabi.