BaharAkarakurt-2010 ilayda12 ben bir haftaya kalmaz yapıcam nasıp olursa . Şuan 40+5 oldum Süheyla hanıma gdyrm
ilayda12 Doğuma ebeler giriyor sanırım, urla devlette özel odalarda doğum gerçekleşiyor burada da öylemi acaba onu merak ettim :) doğumunuz olduktan sonra nasıl olduğunu bildirirseniz çok mutlu olurum :) Allah kucağınıza almayı nasip etsin