asyaa15 Sabahları şiddetli bas agrısı ile güne başlıyorum suyumu içiyorum kahvaltımı yapıyorum yine aynı. Parol alıyorum ama yinede gecmiyor. Tansiyon ölçmeye başladım bugün düşük çıktı. Byle olup düzelen varmı
nuriyedemir asyaa15 20 haftalığım iki gündür dehşet bende de başladı baş ağrısı ama parol filan kullanmadım ben geçmesini bekliyorum kendiliğinden 😊