asyaa0 Tesettürlü hanımlar hamilelik kıyafeti olarak nasıl şeyler aldınız, kaçar tane aldınız ve önereceğiniz markalar, siteler varsa yardımcı olur musunuz? ☺️🙏
Diloss_14 asyaa0 canım hamilelik diye özel birşey almadım elbise etek giyiyorum veya ferace zaten dısarda çok belli olmasından rahatsız oluyorum öyle yani hamile pantolonlarınında modelini hiç beğenmedim
aysnrsvs asyaa0 tesettürlü değilim ama LC Waikiki bir tane kot pantolon aldım ilk gebeliğimden pantolonum var onu da giyiyorum 4 5 tane de sweatshirt aldım doğum sonrası bile giyebilirim onları evdeyim zaten yetiyor bana şimdilik
asyaa0 Diloss_14 Ben ferace kullanmıyorum ama hamilelik pantolonu almayı düşünüyorum üstüne de tunik olabilir tam emin olamadım teşekkür ederim yine de 💕