aysegul8 Nsabcak 31+4deyiz 1772 gr 40 cm doktor normal dedi bakalım inşallah doğuma kadar güzel olur kilosu sağlıklı olsun da 🤲🏻
Buket_dadas Suanki kilosunu bilmiyorum malesef ama 32 de gitigimde 1930 gramdı suandada 35+3olduk bebişim cok zayıf sanırım, 🥺 😔🥺😓
Buket_dadas Nsabcak bilmiyorum kuzum doktora henüz gidemedim bide doktorum tahini cıkmıs biryere yenisinin gelmesini bekliyorum😓
AlyaEkmen_ Nsabcak 35+4 de 2500 idi 36+4 2956 idi yani son haftalarda hızlı kilo alıyorlar bir haftada neredeyse 500 Gr almıştı 💙🥲
betuss5 Nsabcak Son haftalarda daha cok aliyormus seninkide birazcik kucuk gibi saglikli olsunlarda tek canm dogunca alirlar kilo
Buket_dadas Nsabcak insallah kuzum ya ya 2500 olsa yeter de artar ama daha cok kücük ya 🥺 cok zayıf doktor minyon tipli dedi 🥺
Busra2013 Buket_dadas benımkıde zayıf galıba senınkı 28 de nasıl dı kılosu canım ben 28+6 da gıttım 1100 gr 37 cm suan 30+0 31+6 da gıtcm 1900 fln olsa fena olmaz
cilos1987 Bnm kızda zayıf.32 haftalikken 1735 gramdi.35+2 olduk.cuma günü kontrolüm var merak ediyorum..
Dilanilhn cilos1987 cuma günü demişsiniz bence perşembe gidin cuma yılbaşı tatili yapilabilir boşuna o kadar yol gitmeyin