babyhapyy_12 Kızlar 18+5 haftalık olduk bazen karnımda pıt pıt birşeyler oluyor ama çok az yani daha tam anlamıyla yavrumu hissedemedim 😊 ilk gebeliğim ama siz ne zaman nasıl hissettiniz ben ne zaman hissederim tahminen 😂
asyaa15 babyhapyy_12 19+5 de hissettim 2 gebeliğimdede aynı hafta ve gün oldu çok şaşırmıstım 🥰🥰 yakında başlar vurmaya merak etme
mutluanneee 18 de aceba bumu dedim 2 3 gun hisetmeyince bisey oldu diye panik yaptim 19 haftanin sonunda minnik tekmeler hissetmeye basladim 29 haftadayiz cok sukur konusunca bile tepki variyor masalalhh🥰🥰🎀