Umudumuzbitmesin Eşinde morfoloji bozukluğu olanlar var mı tedaviden olumlu sonuç alanlar veya almayanlar nasıl bi yol izlenmesi lazım acaba
Captmom Umudumuzbitmesin benim eşimin de morfoloji 1 idi. Varikosel sıkıntısı da vardı. Ameliyattan sonra düzeldi. 1,5 ay içinde hamile kaldım.
Kokturk Umudumuzbitmesin Bi doktora göründünüzmü değerleri keçi boynuzu pekmezi deneyim faydası oluyor
Umudumuzbitmesin Happybsrn 4 aydır ilaç tedavisi oluyor sayısında bi sıkıntı yok ileri hareket ve morfoloji sorunumuz var fakat morfoloji de bi ilerleme düZelme yok doktor beklememizi söyledi ama bir buçuk yıldır istiyoruz BenZer şeyleri yaşayıp sonuç elde eden var mı acaba çok yoruldum umudum azalıyor her geçen gün
Happybsrn Umudumuzbitmesin eşimin de morfoloji 2 ileri hareket azdı, incir kürü yaptım İbrahim Saraçoğlu o mu vesile oldu bilmiyorum 2 ay sonrası hamile kaldım,2 yıl sonra, kendiliğinden olur ama ne zaman Allah bilir,
Umudumuzbitmesin Kokturk hayır varikosel yok ürolojiye gidiyoruz 4 aydır ilaç tedavisi var hala 1 morfoloji
Annekuzusu_0 Umudumuzbitmesin canım benim eşimin sprem sayısı çok azdı morfoloji düşüktü hareketli sperm düşüktü doktor ilaç verdi sonra ben aç karnına bi kaşık keçiboynuzu pekmezi içirdim her sabah artı hergün fındık badem gibi şeyler yedirdim havuç suyunun faydası çok oluyo akşamları havuç suyu verdim sonra keçiboynuzu incir kuru üzüm kaynattım hem suyunu içirdim hem tanelerini yedi nohutu birgün önceden suya ısladım ertesi günü onun suyunu içirdim ve eşim kendiliğinden düzeldi çok şükür
Umudumuzbitmesin Annekuzusu_0 hamile kaldınız mı inşallah kalmışşsnzdır ne kadar sürede düZeldi sonuç aldınız peki
Umut60 Umudumuzbitmesin sperm testi de çıktı morfoloji acaba özel bir testi var çünkü teşhis için soruyorum
Sapsikanne Umudumuzbitmesin eşimin morfolojisi 1 di. İleri hareket de düşüktü proxeed plus ve keçiboynuzu ile 3 ayda hamile kaldım moralinizi bozmayın