35+4 de nişanım gelmişti nst de düzenli sancılarımda çıkmıştı rahimdede 1 cm açılma vardı doktorum süreci bekleyeceğiz dedi biraz önce tuvalet sonrası peçeteye kırmızı kan geldi doktorum bebek hareketlerini kontrol et sancıların düzene girebilir korkma dedi ama çok tedirginim hafif hafif ağrımda var ve yine sildiğimde peçeteye kan geldi az miktarda bi terslik mi var acaba korkuyorum 😢