Bizde 23 günlük olduk bugün . 6. Gün yattık 1 gece 17 ile girdik 11 ile çıktık çok zor bi geceydi üzücü ama herşey onun İçin zararı yok kesinlikle üzülmeyin suan 8 e düştü bile ☺️ Sadece göz bandına dikkat edin tehlikeli gözünde durmalı ışık zararlı geçmiş olsun inşallah bir an önce geçer 🙏🏻 Ayrıca mama çok verdim anne sütü yeterki gelmiyor kesinlikle kullan