31+5 olduk bugün kontrolümüz vardı küçük beyimiz 1820 gram 42 cm olmuş çok şükür herşey yolunda doktorum 4 hafta sonra 36-37 haftalık olduğumda gelmemi söyledi nst ve çatı muayenesi için heyecanlandım galiba artık az bir zaman kaldı zaman nasılda su gibi akıp geçiyor. Sizlerde durumlar nasıl bebişler nasıl ☺️🥰