alcang Asiyes ben boyattım boyattığım günden sonra 24 saat boyunca sütümü sağıp döktüm sonra tekrar emzirmeye devam ettim
Asiyes alcang bende öyle yapmayı düşünüyorum 1 gün komple sağıp dökeyim diyorum , 24 saatten sonda sıkıntı olmaz herhalde
alcang Asiyes yani bende olmadı sağıp döktügünüz sürede bol bol su için vücuttan atılması hızlı olur hem