asyaninanneyim Kızlar 34+0 ım nst de sancı cıkmadı doktor ultrasonda başı aşağı inmiş dedi 1 cm acılma var dedi hastaneye yönlendirdi ciğer geliştirici iğne vurulucam gurbetteyim cok korkuyorum